Zman - אתר שחוסך זמן

גמר זוג מנצח VIP פרק 12 • כל הפרקים

תאריך: 09-04-2014

מאת: זוג מנצח לצפייה ישירה

השבוע נראה את תוכנית הגמר של הריאליטי: זוג מנצח VIP פרק 12 לצפייה ישירה. בערוץ 10 ממשיכים להתחדש והפעם מכניסים זוגות מפורסמים לוילה אחת יוקרתית. יש כאן כוכבי ספורט כמו עופר טלקר, פרשן "עצבני" רון קופמן, אחת הדיירות הזכורות ביותר מ"האח הגדול" דנה רון, דוגמנית בינלאומית לירז דרור, מיכל גבריאלוב, ז′קי אזולאי וגם הזמרת מיכל אמדורסקי שרוצה לזכות יחד עם בן זוגה בכל הקופה. הגברים והנשים יצטרכו לבצע משימות לא פשוטות וגם משעשעות עבור הצופים. בני הזוג יצטרכו להמר על בנות הזוג שלהם לפני כל משימה, וזאת בסכומים שונים עד 50 אלף. אם הבן זוג מצליח לבצע את המשימה אז זוכים בכסף הזה ואם לא מפסידים את אותו הסכום. אז הפעם תוכלו לראות את הסלבס בגמר זוג מנצח VIP פרק 12 ולראות מי מהמתמודדים יהיה המנצח של הריאליטי. כאן תמצאו קישורים לכל הפרקים המלאים!




עממיות פרק 12 - נאור ציון • כל הפרקים

תאריך: 09-04-2014

מאת: עממיות לצפייה ישירה

פרק סיום של סדרה עממיות פרק 12 לצפייה ישירה. לאחר המתנה ארוכה בת שנתיים, נאור ציון חוזר לטלוויזיה עם סידרה חדשה "עממיות" שעוד ידברו עליה רבות. כזכור נאור ציון כבר עשה סדרה אחת מאוד מוצלחת והיא "החברים של נאור". הפעם מדובר על ארבע חברות טובות שמגיעות לעיר הגדולה וכאן הן מקוות להצליח ולמצוא אהבה. בין השחקניות שמשתתפות ב"עממיות" נראה את נטע גרטי, אניה בוקשטיין, מלי לוי ורותם זיסמן. האם החברות ישרדו בתל אביב? השבוע צפו בפרק 12 של עממיות. כאן תמצאו לינקים לפרקים מלאים של הסדרה אחרי שידורם בטלוויזיה.




גמר משחקי השף פרק 22 • כל הפרקים

תאריך: 08-04-2014

מאת: משחקי השף לצפייה ישירה

השבוע נראה פרק 22 של "משחקי השף", זהו גמר של התוכנית. אחרי 4 עונות ששודרו בערוץ 2 עולה משחק חדש בהשראת מאסטר שף ובו שלושה שפים מובילים יטעמו את המנות בלי לראות את המתמודדים ורק אחר כך יכירו אותם. השופטים של "משחקי השף" הם מאיר אדוני שנחשב לאחד השפים הבולטים בשנים האחרונות, אסף גרניט שהתחיל את דרכו בירושלים ונחשב לאחד השפים היותר יצירתיים בישראל. מושיק רוט הוא שף בעל שם עולמי עם שני כוכבי מישלן והוא הישראלי היחיד בעולם שיש לו 2 כוכבים של מדריך המסעדות היוקרתי הזה. יחד עם מירי בוהדנה צפוי לנו חורף חם וטעים. אז הפעם תוכלו לראות את גמר משחקי השף פרק 22 ולהכיר יותר טוב את המתמודדים והשופטים של הריאליטי. כאן תמצאו קישורים לכל הפרקים המלאים!




גמר מאסטר שף 4 פרק 26 • כל הפרקים

תאריך: 05-04-2014

מאת: מאסטר שף עונה 4

הערב משודר הגמר הגדול של תוכנית ריאליטי שהצליחה בגדול בעונות הקודמות שלה וזאת כמובן "מאסטר שף". הערב נצפה בריאליטי מאסטר שף 4 פרק 26 בטלוויזיה וגם השנה צפויות לנו הפתעות רבות. צוות השופטים אומנם נשאר כפי שהיה בעונה הקודמת והו כולל את יונתן רושפלד, מיכל אנסקי, חיים כהן וכמובן גם את אייל שני, שיודע לתאר באופן פנומנלי כל מאכל. חיים כהן יזניק את המשימות ובסופו של יום השופטים יצטרכו לטעום ולדרג את המאכלים וזה מתחיל כבר באודישנים. חבל שגם הצופים לא יכולים לטעום את המנות. אז הפעם תוכלו לראות גמר מאסטר שף עונה 4, ולגלות מי הוא הזוכה הגדול של העונה מספר 4. כאן תמצאו קישורים לכל הפרקים המלאים!




גמר היפה והחנון 4 פרק 18 • כל הפרקים

תאריך: 07-04-2014

מאת: היפה והחנון עונה 4

השבוע נראה את תוכנית הגמר של עונה רביעית של "היפה והחנון" פרק 18 לצפייה ישירה. בתוכנית ריאליטי הזאת מפגישים בנות יפות שחוץ מהמראה החיצוני אין להם כנראה הרבה מה להציע וגם בנים חנונים ששכחו שיש חיים גם מחוץ לבית או למשרד ויש להם לא מעט בעיות בכל מה שקשור לקישורים החברתיים שלהם. שני העולמות האלה נפגשים וכמובן שזה מאוד מצחיק. העונות הקודמות של היפה והחנון היו מאוד מוצלחות ואין ספק שכולם מצפים שהעונה החדשה של היפה והחנון 2014 תצליח לא פחות. העונה יש כמה חידושים: התאומות מירב והודיה שיתחלקו בהכל, חנון אחד שהוא גם מיליונר, בחור אחר שמגיע לתוכנית יחד עם האמא שלו וגם חנון סיני. אז הפעם תוכלו לראות פרק 18 - גמר היפה והחנון 4, ולהכיר יותר טוב את המשתתפים בריאליטי. כאן תמצאו קישורים לכל הפרקים המלאים!



רמזור 4 פרק אחרון - אדיר מילר • כל הפרקים

האח הגדול 6 פרק 6 • כל הפרקים

BOOM פרק 8 - עידו רוזנבלום • כל הפרקים

עד סוף העולם פרק 9 • כל הפרקים

המיזם פרק 3 • כל הפרקים

גמר זוג מנצח VIP פרק 12 • כל הפרקים

עממיות פרק 12 - נאור ציון • כל הפרקים

גמר משחקי השף פרק 22 • כל הפרקים

ווייפ אאוטפולישוקהחיים זה לא הכלאל תפיל את המיליוןמי שואל אותך?101 דרכים לעוף משעשועוןבובה של מדינהנבחרת ישראל בטלויזיהחברים של נאוררמזורעם סגולהצחוק מעבודהבנות הזהבילדי ראש הממשלהאורים ותומיםאנשי החוקחי בלה לה לנדשונותהדור הבא 24/7מאסטר שףאמא מחליפהאליפות ישראל בדקהגבוה וגרינבאום2.3 בשבועסברי מרנןשלושהכבוד של מרציאנונראה אותךהמירוץ למיליון 3מעושרות 2אחת אפס אפסעספורזהירות טלוויזיהאיך להצליח ב 6 שיעורים61 ימים של אהבהישראל מבשלתבית ספר למוסיקהגם אנחנו רוצים תכנית תחקיריםהאח הגדול 6The Voiceתא גורדיןארץ נהדרתהמיוחדתעבודה ערביתפנים אמיתיותאלוף העבריתהישרדות 6 VIPרוקדים עם כוכביםדוקודייט בחשכהחטופים 2כלוב הזהבבלתי הפיךבוס בהסוואהמלבי אקספרסאמבושהכוכב הבאבני ערובהX Factor ישראליהיפה והחנון 2014

בובה של לילה - פרק סיום

הצעת נישואין

הפאדיחה של אובמה

מטס חיל האוויר

הילדים של אוסלו 93

דו שיח של תינוקות

Ynet תרבותששון איפרם שאולוב: "שנתיים לא דיברתי כמעט עם אף אחד. ראיתי רק את המוזיקה מול העיניים"

Ynet תרבותאבנר גדסי: "זוהר ארגוב התחיל כמעריץ שלי"

Ynet תרבותספרי עדויות ומפגשים בין סופרים וקורבנות: 7 באוקטובר בראי הספרות

Ynet תרבות"לא צפיתי בפרקים שלי. זה מביך": כוכבי "בואו לאכול איתי" בשיחה קבוצתית

Ynet תרבותמכירת חיסול / דנה ספקטור

צפייה ישירה