Zman - אתר שחוסך זמן

חברות • פרק 1

תאריך: 24-04-2013

מאת: צפייה ישירה

סדרה חדשה ומאוד מסקרנת בכיכובה של ליטל שוורץ, שהשתתפה במספר תוכנית צחוק ובידור בערוץ 2. עכשיו היא מגיעה לערוץ 10 עם סדרה קומית בשם "חברות". במוקד הפרק הראשון, נועה (מגולמת על ידי ליטל שוורץ עצמה), הולכת לקנות ג′נס חדש והמוכרת משכנעת אותה לרכוש מכנס במידה קטנה, שלא ממש מתאים לה, אבל מחמיא. חברה שלה, פזית (לירית בלבן) חושדת בבעלה, שהוא בוגד בה עם העובדת רוסיה במאפיה שלו. ואחרונה חביבה, שני (מגי אזרזר) הרווקה, יוצאת לבליינד דייט, לא ממש מוצלח, אבל תצטרך להסתדר שבוע עם המשפחה של אותו בחור, מכוון שאביו נפטר במפתיע. כל זה בפרק 1 של "חברות" לצפייה ישירה ברשת.




כלבוטק • תחקיר שמן זית

תאריך: 24-04-2013

מאת: צפייה ישירה

רק אתמול בית המשפט התיר לשדר את התחקיר השערורייתי, אודות איכות שמן הזית שנמכר בישראל. בפרק ראשון של העונה, נראה מה יש לרפי גינת ולצוות כלבוטק לגלות ולחדש לנו בנושא. כזכור לפני מספר חודשים רפי גינת מונה למנכ"ל ערוץ 10 וכתוצאה העביר גם תוכנית "כלבוטק" בהנחייתו מערוץ 2 לערוץ 10. בתחקיר שמני זית, נגלה שיש מספר מותגים הנמכרים ברשתות גדולות וגם בחנויות טבע, שרשום עליהם שמן זית כתית מעולה או אפילו שמן זית אורגני. לאחר בדיקות מעבדה באיטליה, התברר, שמדובר בזיוף וצריכת שמן כזה עלולה להיות אפילו מסוכנת לבריאות. תחקיר כלבוטק חשף כמה וכמה שמני זית, שנמכרו ואינם ראויים למאכל. צפו בתחקיר מלא של כלבוטק על שמן זית בפרק פתיחת העונה!




בובה של מדינה • פרק סיום העונה

תאריך: 17-04-2013

מאת: צפייה ישירה

אחרי ש"ארץ נהדרת" סגרה אתמול את העונה העשירית שלה, גם האחות הצעירה שלה מערוץ 10, תוכנית הבידור המצליחה "בובה של מדינה" סוגרת עונה בפרק ספיישל לכבוד יום העצמאות בהשתתפות כוכב המוסיקה אייל גולן. בנוסף יגיע לאולפן של שוקו גם השר הטרי מהמשרד לאזרחים ותיקים אורי אורבך. נראה איך באמת מכינים את המצעד השנתי בהר הרצל, נראה גם את כל כוכבי העונה חוגגים עצמאות בבריכה וכמובן את חנה לאסלו, ואת "דן חסכן" שיעשו שמח באולפן. את החיקוי של שייקה לוי, משלישיית "הגשש החיוור", פשוט חייבים לראות! כל זה בתוכנית סיום עונה מיוחדת, לכבוד יום העצמאות 65. צפו בפרק המלא של בובה של מדינה, און ליין.




ארץ נהדרת • ספיישל עצמאות עם ביבי

תאריך: 16-04-2013

מאת: צפייה ישירה

במיוחד לכבוד יום העצמאות 65 למדינת ישראל, החבורה של ארץ נהדרת מתאספת באולפן, ויש גם אורח מכובד, ראש הממשלה ביבי נתניהו, שמגיע ועושה את זה בגדול. האמת שהוא כבר הופיע בתוכנית הזאת לא מעט פעמים, אבל הפעם זהו לא מריאנו אידלמן, שמחכה אותו, אלא ביבי אורגינל. מסתבר שהוא יודע לצחוק גם על עצמו והכל ברוח טובה. אבל כמובן, שתראו הרבה יותר מזה עם מערכונים מצחיקים בכיכובו של שר האוצר יאיר לפיד, כמובן פרק נוסף של "בקיצור" ואת ברלד עם דברים שטרם נראו בטלוויזיה. ארץ נהדרת, תוכנית סיום העונה העשירית וגם ספיישל עצמאות עם רה"מ בנימין נתניהו לצפייה ישירה.



רמזור 4 פרק אחרון - אדיר מילר • כל הפרקים

האח הגדול 6 פרק 6 • כל הפרקים

BOOM פרק 8 - עידו רוזנבלום • כל הפרקים

עד סוף העולם פרק 9 • כל הפרקים

המיזם פרק 3 • כל הפרקים

גמר זוג מנצח VIP פרק 12 • כל הפרקים

עממיות פרק 12 - נאור ציון • כל הפרקים

גמר משחקי השף פרק 22 • כל הפרקים

ווייפ אאוטפולישוקהחיים זה לא הכלאל תפיל את המיליוןמי שואל אותך?101 דרכים לעוף משעשועוןבובה של מדינהנבחרת ישראל בטלויזיהחברים של נאוררמזורעם סגולהצחוק מעבודהבנות הזהבילדי ראש הממשלהאורים ותומיםאנשי החוקחי בלה לה לנדשונותהדור הבא 24/7מאסטר שףאמא מחליפהאליפות ישראל בדקהגבוה וגרינבאום2.3 בשבועסברי מרנןשלושהכבוד של מרציאנונראה אותךהמירוץ למיליון 3מעושרות 2אחת אפס אפסעספורזהירות טלוויזיהאיך להצליח ב 6 שיעורים61 ימים של אהבהישראל מבשלתבית ספר למוסיקהגם אנחנו רוצים תכנית תחקיריםהאח הגדול 6The Voiceתא גורדיןארץ נהדרתהמיוחדתעבודה ערביתפנים אמיתיותאלוף העבריתהישרדות 6 VIPרוקדים עם כוכביםדוקודייט בחשכהחטופים 2כלוב הזהבבלתי הפיךבוס בהסוואהמלבי אקספרסאמבושהכוכב הבאבני ערובהX Factor ישראליהיפה והחנון 2014

בובה של לילה - פרק סיום

הצעת נישואין

הפאדיחה של אובמה

מטס חיל האוויר

הילדים של אוסלו 93

דו שיח של תינוקות

Ynet תרבותהדוקו על הטרור המיני ב-7 באוקטובר חשוב ומזכיר כמה השבת החטופים חיונית מתמיד

מעריב תרבותפסטיבל חיפה ה-34: שבע הפקות מקור בבכורה על הבמה

מעריב תרבות"המחבל שהתאהב בחטופה": בחדשות 12 לא לקחו דבר אחד בחשבון

מעריב תרבות"איזה יום שמח לי היום": שבת עברית חוגגת לתלמה אליגון־רוז

Ynet תרבותפחות "ויהי בוקר", יותר "ההילולה": כך המדינה תחסל את הקולנוע הישראלי | דעה

צפייה ישירה