Zman - אתר שחוסך זמן

בלתי הפיך - פרק 6

תאריך: 28-02-2013

מאת: צפייה ישירה

השבוע משודר פרק 6 של הסדרה המדוברת של עדי אשכנזי "בלתי הפיך". לגיבורה הראשית רונה קליין יש דאגות חדשות. החברה שלה סיפרה עד כמה קשה להתקבל לגן טוב בשכונה ורונה מנסה להשתמש בזה שהרבה אנשים מכירים אותה מהטלוויזיה על מנת להבטיח מקום בגן לשנה הבאה. הבעיה שלה שיש לה מתחרה אפילו עוד יותר מוכרת ושמה אושרת קוטלר וגם היא רוצה את המקום הנכסף. האם בסופו של דבר משפחת קליין תצטרך להסתפק בגן רגיל עבור בתם אסתר או שהם יצליחו, בסופו של דבר להתקבל לגן ניצן? צפו בפרק נוסף של בלתי הפיך, פרק 6 לצפייה ישירה אונליין.




בוס בהסוואה, פרק 5

תאריך: 28-02-2013

מאת: צפייה ישירה

הפעם תשתתף בתוכנית הדוקו הזאת, הבוסית הגדולה של רשת קמעונאות גדולה "רמי לוי". צופי "בוס בהסוואה" יכירו את את הבוסית בהסוואה,יפית אטיאס-לוי הבת של רמי לוי,מנהלת השיווק ברשת. כמובן שגם בצוות ההפקה, היו מעדיפים להביא את הבעלים, רמי לוי עצמו, אבל זה כנראה בלתי אפשרי, כי אותו כבר כולם מכירים. כמו שקורה בכל פרק, גם בפרק חמישי הבוסית תתחפש לעובדת חדשה והיא תעבוד במחלקות שונות ותעשה כל סוגי העבודות. תהיה לה הזדמנות לראות מקרוב את כל הדברים שלא רואים מהמשרד הממוזג. בסיום פרק 5 יפית לוי תפגוש שוב את העובדים, איתם הייתה במהלך המסע וחלקם גם יקבלו בונוסים, מתנות וגם אולי משרה חדשה ומשודרגת.




המקור • מיכאל גולן והמהפכה הסלולרית

תאריך: 25-02-2013

מאת: צפייה ישירה

תחקיר חדש של רביב דרוקר ומערכת "המקור" על המהפכה של גולן טלקום ותפקידו במערכת של היזם הצרפתי-ישראלי מיכאל גולן. אחרי שכמעט לפני שנה התרחשה בישראל המהפכה הסלולרית, הפעם תראו ראיון מסקרן עם מיכאל גולן שהיה ראשון להוריד מחירים בתחום. חברה שלו הייתה גם הראשונה שהציעה חבילות "הכל כלול" במחירים אטרקטיביים במיוחד. במהלך התוכנית המקור של דרוקר, תגלו מי עוד עומד מאחורי החברה הזאת ומה התוכניות שלה לעתיד, והשאלה הגדולה מכולן: האם כל החברות ישרדו את מלחמת המחירים הזאת. וגם קומבינת ההשתלמויות של עובדי חברת החשמל במלונות פאר. כל זה פרק מסקרן במיוחד לצפייה ישירה.




בלתי הפיך • פרק 5

תאריך: 21-02-2013

מאת: בלתי הפיך לצפייה ישירה

רונה קליין (עדי אשכנזי) עוברת תקופה קשה אחרי ההריון והלידה. הכל טוב ויפה, אבל אחרי תקופת ההנקה הארוכה, היא גם לא נראית במיטבה, לפחות לפי אודי, בעלה של רונה. גם לאחותה של רונה יש בעיות והיא מחפשת בן זוג, שיתאים לה באופן דחוף. בשביל שזה יסתדר היא אפילו מוכנה לעשות לא רק תספורות, אלא גם לק לכלבים. בפרק חמישי נראה את מלחמתה האבודה של רונה מול הילד של השכנים, שלא מוכן לשחרר את הנדנדה בשביל הילדה שלה. גם יום הולדת של אודי מתקרב, האם יקבל את המתנה שרצה או שצפוייה לו הפתעה לא נעימה? תראו כל זה במהלך פרק 5 של "בלתי הפיך" - סדרה קומית שמשודרת ברשת.




בוס בהסוואה • פרק 4

תאריך: 21-02-2013

מאת: צפייה ישירה

אודי שמאי הוא מנכ"ל חברת "פיצה האט" והשבוע הוא משתתף בתוכנית ריאליטי "בוס בהסוואה". בפרק 4 הבוס של הרשת מתחפש לעובד חדש בפיצה האט, כדי להכיר מקרוב את העובדים ולהבין איזה בעיות חווים עובדים מן המניין. בשלב הראשון הוא יעבוד יחד עם צוות הטלפנים ויקבל הזמנות למשלוחים. קצב השיחות הנכנסות מאוד גבוה וכצפוי אודי לא מצליח לעמוד במשימה. ביום השני אודי יעבוד בסניף בנתב"ג שפועל 24 שעות ביממה. המנכ"ל יצטרך להכין פיצות בקצב גבוה במיוחד. בהמשך המסע, הבוס הגדול יצטרף לצוות השליחים של הרשת. פיצות חייבות להגיע תוך פרק זמן קצר ללקוחות והמנכ"ל יצטרך לעמוד במשימה. כל זה בסדרה בוס בהסוואה, פרק 4 לצפייה ישירה ברשת.



1 | 2 | 3 | 4 | הבא

רמזור 4 פרק אחרון - אדיר מילר • כל הפרקים

האח הגדול 6 פרק 6 • כל הפרקים

BOOM פרק 8 - עידו רוזנבלום • כל הפרקים

עד סוף העולם פרק 9 • כל הפרקים

המיזם פרק 3 • כל הפרקים

גמר זוג מנצח VIP פרק 12 • כל הפרקים

עממיות פרק 12 - נאור ציון • כל הפרקים

גמר משחקי השף פרק 22 • כל הפרקים

ווייפ אאוטפולישוקהחיים זה לא הכלאל תפיל את המיליוןמי שואל אותך?101 דרכים לעוף משעשועוןבובה של מדינהנבחרת ישראל בטלויזיהחברים של נאוררמזורעם סגולהצחוק מעבודהבנות הזהבילדי ראש הממשלהאורים ותומיםאנשי החוקחי בלה לה לנדשונותהדור הבא 24/7מאסטר שףאמא מחליפהאליפות ישראל בדקהגבוה וגרינבאום2.3 בשבועסברי מרנןשלושהכבוד של מרציאנונראה אותךהמירוץ למיליון 3מעושרות 2אחת אפס אפסעספורזהירות טלוויזיהאיך להצליח ב 6 שיעורים61 ימים של אהבהישראל מבשלתבית ספר למוסיקהגם אנחנו רוצים תכנית תחקיריםהאח הגדול 6The Voiceתא גורדיןארץ נהדרתהמיוחדתעבודה ערביתפנים אמיתיותאלוף העבריתהישרדות 6 VIPרוקדים עם כוכביםדוקודייט בחשכהחטופים 2כלוב הזהבבלתי הפיךבוס בהסוואהמלבי אקספרסאמבושהכוכב הבאבני ערובהX Factor ישראליהיפה והחנון 2014

בובה של לילה - פרק סיום

הצעת נישואין

הפאדיחה של אובמה

מטס חיל האוויר

הילדים של אוסלו 93

דו שיח של תינוקות

מעריב תרבות"המחבל שהתאהב בחטופה": בחדשות 12 לא לקחו דבר אחד בחשבון

מעריב תרבות"איזה יום שמח לי היום": שבת עברית חוגגת לתלמה אליגון־רוז

Ynet תרבותפחות "ויהי בוקר", יותר "ההילולה": כך המדינה תחסל את הקולנוע הישראלי | דעה

Ynet תרבותליפול או לגדול

Ynet תרבותהסרט המבעית הזה קרוב מדי למציאות שלנו

צפייה ישירה