Zman - אתר שחוסך זמן

בלתי הפיך • פרק 2

תאריך: 31-01-2013

מאת: צפייה ישירה

פרק שני של הסדרה החדשה בכיכובה של עדי אשכנזי "בלתי הפיך", שהתפרסמה בעיקר בזכות "מה זה השטויות האלה", ששודרה במשך מספר שנים בערוץ 2. הפעם רונה (עדי) חוזרת לעבודה כמנחת "תוכנית בוקר" בטלוויזיה והם מחפשים מטפלת לתינוקת שלהם. במהלך מסיבה בביתם של החברים שלהם, הם מקבלים המלצה על אישה טובה ולפחות בהתחלה היא נראית כ"סוס טרוייני". אודי (מולי שולמן), בעלה של רונה, מחליט לנקום בהם ומלשין על חריגות בניה בבית של החברים שלהם ובסוף הדבר מתגלה. שוב קיבלנו מצב בלתי הפיך או שבפרק הבא נראה שהכל שוב הסתדר? צפו בסדרה קומית בלתי הפיך, פרק 2 לצפייה ברשת




בוס בהסוואה • פרק 1

תאריך: 31-01-2013

מאת: צפייה ישירה

הערב מתחיל שידור של ריאליטי חדש ומסקרן במיוחד בשם "בוס בהסוואה". בכל פרק, אחד מהמנהלים הגדולים של החברה, מתחפש לעובד הכי זוטר ומתחיל לגלות איך האירגון שלו מתפקד מנקודת מבט של העובד הפשוט. בפרק בכורה של בוס בהסוואה נראה את סמנכ"ל ישרוטל, שלומי טחן מגיע לבתי מלון שונים ברחבי הארץ ורואה את כל הבעיות מקרוב. במצפה רמון למשל, אין מיזוג בחדר אוכל של העובדים, באילת יש עובד ששלומי מחליט לקחת תחת חסותו. מה יקרה כאשר העובדים יגלו ש"העובד החדש" הוא בעצם המנהל שלהם? נגלה את כל זה במהלך התוכנית החדשה: בוס בהסוואה, פרק 1 לצפייה ישירה ברשת.




ספיישל בובה של מדינה • פרק 6

תאריך: 30-01-2013

מאת: צפייה ישירה

תוכנית מיוחדת ומצחיקה במיוחד של "בובה של מדינה" - פרק 6. אוסף של קטעים ופספוסים, שלא שודרו בפרקים הקודמים. שלישיית "מה קשור" ואלי יצפן מגלמים את רוב הדמויות בסדרה הזאת והם מצחיקים מאוד, גם מחוץ לפריים. הם מחקים כמובן את הפוליטיקאים הישנים והחדשים וגם אנשי בידור ואנשים מפורסמים אחרים כמו למשל רמי לוי, השחקן צ′אק נוריס, שאקירה, הזמר הקוריאני שביצע את הלהיט גנגנם סטייל, הסוקר קאמיל פוקס, ליהי גרינר ורבים אחרים. כמובן שיש גם את החרצופים של ביבי, ליברמן, שלי, לונדון וקירשנאום, שגם כן עשו לא מעט פיספוסים מתחילת העונה. כל זה בתוכנית שישית, ספיישל בובה של מדינה, פרק 6 לצפייה ישירה ברשת.




פנים אמיתיות • סבתא שלא מוותרת

תאריך: 30-01-2013

מאת: צפייה ישירה

הפעם בתוכנית תחקירים "פנים אמיתיות" של אמנון לוי נראה סיפור מרגש במיוחד. מסתבר שאין גבולות לאהבה אמיתית, אהבה מהלב. הסיפור הזה התחיל לפני 16 שנה, מאז הנכד של ורדה פוקס, ששמו ששי חדד נמצא בתרדמת בבית חולים והיא לא מוכנה לעזוב אותו. ביום היא מטפלת בו: רוחצת אותו, מאכילה ומדברת איתו. בלילות היא ישנה קרוב אליו בחדר שמשמש כמחסן בביה"ח. הסבתא לא מוותרת ומסבירה לאמנון לוי, שאלה החיים וכולנו באנו גם כדי לתת ולא רק לקבל אהבה. צפו בפרק המסקרן והמרגש הזה - פנים אמיתיות של אהבה ששודר בערוץ 10.




בלתי הפיך • פרק 1

תאריך: 26-01-2013

מאת: צפייה ישירה

סדרה חדשה עולה הערוץ 2: בלתי הפיך, פרק 1 לצפייה ישירה ברשת. אחרי שלא ראינו את עדי אשכנזי כבר כמה שנים טובות, הכוכבת המצחיקה הזאת חוזרת בסדרת בידור "בלתי הפיך". במרכז בתוכנית הזאת בחורה נשואה ובן זוגה (מולי שולמן) בשנות השלושים המאוחרות, שהתרגלו לאורח חיים בלייני, חסר מעצורים וגבולות. ואז זה קרה: ממש לא מזמן נולד להם תינוק. מבחינתם המצב נהיה בלתי הפיך והם כבר לא יכולים לחזור למצב הקודם וזה לא משנה כמה הם ישתדלו ומה הם יעשו. בפרק בכורה של הסדרה נכיר את המשפחה ודמויות אחרות. עדי אשכנזי כבר הוכחה לא פעם, שהיא אחת הנשים המצחיקות ביותר בישראל, וודאי נראה זאת גם בפרק 1 של הסדרה.



1 | 2 | 3 | 4 | הבא

רמזור 4 פרק אחרון - אדיר מילר • כל הפרקים

האח הגדול 6 פרק 6 • כל הפרקים

BOOM פרק 8 - עידו רוזנבלום • כל הפרקים

עד סוף העולם פרק 9 • כל הפרקים

המיזם פרק 3 • כל הפרקים

גמר זוג מנצח VIP פרק 12 • כל הפרקים

עממיות פרק 12 - נאור ציון • כל הפרקים

גמר משחקי השף פרק 22 • כל הפרקים

ווייפ אאוטפולישוקהחיים זה לא הכלאל תפיל את המיליוןמי שואל אותך?101 דרכים לעוף משעשועוןבובה של מדינהנבחרת ישראל בטלויזיהחברים של נאוררמזורעם סגולהצחוק מעבודהבנות הזהבילדי ראש הממשלהאורים ותומיםאנשי החוקחי בלה לה לנדשונותהדור הבא 24/7מאסטר שףאמא מחליפהאליפות ישראל בדקהגבוה וגרינבאום2.3 בשבועסברי מרנןשלושהכבוד של מרציאנונראה אותךהמירוץ למיליון 3מעושרות 2אחת אפס אפסעספורזהירות טלוויזיהאיך להצליח ב 6 שיעורים61 ימים של אהבהישראל מבשלתבית ספר למוסיקהגם אנחנו רוצים תכנית תחקיריםהאח הגדול 6The Voiceתא גורדיןארץ נהדרתהמיוחדתעבודה ערביתפנים אמיתיותאלוף העבריתהישרדות 6 VIPרוקדים עם כוכביםדוקודייט בחשכהחטופים 2כלוב הזהבבלתי הפיךבוס בהסוואהמלבי אקספרסאמבושהכוכב הבאבני ערובהX Factor ישראליהיפה והחנון 2014

בובה של לילה - פרק סיום

הצעת נישואין

הפאדיחה של אובמה

מטס חיל האוויר

הילדים של אוסלו 93

דו שיח של תינוקות

Ynet תרבות"אני בסך הכול מרוקאי שמנסה לעשות מה שסבא שלו עשה, רק עם קצת פחות ערק"

Ynet תרבות"הוויכוחים ביניהם היו עזים ומלאי רגש": החברות והקנאה בין א.ב. יהושע ועמוס עוז

Ynet תרבותאנה זק: "בגלל המצב לא היה לי קול. נעלם לגמרי. הגוף שלי קיבל טראומה"

Ynet תרבות"אם נצליח לתרום אפילו גרגיר חול כדי לעזור לעם שאנחנו אוהבים וסובל כל כך, זה יעשה לנו טוב"

Ynet תרבות"רגע לפני שהתפשטתי שאלתי את עצמי, 'במה את עובדת, אלוהים?' אבל זה עירום מוצדק ביותר"

צפייה ישירה